Sıkıştırılmış zip dosyası içindeki PhoenixSuitPacket_v1.0.6.msi  kurulum dosyasını çalıştırınız ve adım adım aşağıdaki resimlerde kırmızı ok işareti ile gösterilen yerlere tıklayarak işleme devam ediniz.

Tablet Pc nizin Ayarlar menüsü, Geliştirici Seçenekleri altında  Usb Hata Ayıklama seçeneğinin aktif olduğundan emin olunuz.

Tablet PC sürücü dosyaları yüklemesi için windows işletim sistemi sizden izin isteyecektir. Ok işareti ile gösterilen alttaki kısmı seçiniz.

İşlemleri düzgün bir şekilde tamamladı iseniz aşağıdaki gibi kırmızı alan içinde gösterildiği şekilde cihazınız kurulmuş olmalıdır.

Kurulum tamamlanmıştır. Masaüstünüzdeki "PhoenixSuit" isimli programı çalıştırınız.

Eğer aşağıdaki gibi bir görüntü gelirse resimde kırmızı ok işareti ile gösterilen yerlere tıklayarak işleme devam ediniz.

Cihazınız bağlı değilse aşağıdaki gibi bir görüntü vardır bu şekilde yazılım yüklemeniz mümkün olmaz. Cihazın kablo ile bilgisayara bağlı olması gereklidir.

Aşağıdaki ADIM-1 de görülen şekilde "Device Connected" yazıyor ise cihazınız bağlı ve yazılım yüklemeye hazır anlamına gelir.

ADIM-2 de gösterilen yere tıklayıp yükleme ekranına geliniz.

Kırmızı alan içinde gösterilen butona tıklayıp bilgisayarınıza indirdiğiniz yazılım dosyasını seçiniz. Yazılım dosyalar deste sitemizde romlar bölümünde mevcuttur.

PhoenixSuitPacket_v1.0.6.msi  İÇİN TIKLAYINIZ


RockChip işlemcili cihazlar için rom yükleme programı İÇİN TIKLAYINIZ

Yorum Gönder

 
Top