MTK6572
MTK6575
MTK6577
MTK6582
MTK6589
MTK6592

MTK6589 - MTK6572 Drivers   için Tıklayınız







MTK6589 sürücüleri, kullanmak için gidiyorum burada .

Windows, Masası ve açık Denetim gitmek Aygıt Yöneticisi
Orada gördüğünüz cihazın herhangi bir grup


Gönderen Eylem menüsünden seçin Eski donanım ekle



Açılacak donanım Ekle sihirbazını, yanındaki tıklayın




Seçin Listeden seçeceğim donanımı yükle (Gelişmiş)




Sonraki iki kez tıklayın ve Var Disk butonuna




Göz ve sürücü .inf dosyası olduğu, sonra seçin bulmak tıklatın. (Ben seçeneğini usb2ser_Win764.inf benim telefon için.   seçin  usb2ser_Win7.inf  PC 32-bit ise.




Açık ve Tamam'a tıklayın. Listelenen sürücüleri görürsünüz. Orada sürücüsünü seçin ve bir sonraki ve bitiş yüklenmesi tıklayın. Ben kullanmak Mediatek preloader USB VCOM Limanı benim telefonu için. MediaTek DA USB VCOM Limanı da, ince çalışmalıdır.





Windows Kurulum 8
Windows 8 üzerinde iseniz, bazen, bir hata gösterir: "Üçüncü parti INF dijital imza bilgisi içermiyor". Bu durumda ise, Sürücü İmza Zorlama'yı devre dışı bırakmak için aşağıdaki adımları izleyin.

Aç Charms Bar , Windows 8 ve seçin "Ayarlar"
Seç "Değişim PC Ayarları"
Seç "Genel"
Genel sayfanın altına gidin ve seçin "Şimdi yeniden" "Gelişmiş Başlangıç-Up" altında
PC geri geliyor sonra, seçin "giderme"
Seç "Gelişmiş Seçenekler"
Seç "Başlat-Up Settings"
Yeniden düğmesini seçin
Basın ya F7 tuşuna veya bilgisayarınızın klavye sayı 7 tuşuna basın.  Bu imzasız sürücüleri yüklemek sağlayacak Sürücü İmza Zorlama'yı, devre dışı bırakır. PC yeniden başlatıldıktan sonra, normalde sürücüleri yükleyin.

Yorum Gönder

 
Top