Nasıl Google Hesabı korumasını aşmak için? Nasıl fabrika sıfırlama korumasını kaldırmak için? Ne kadar aktif telefonunuza Google şifremi unuttum ne zaman? Nasıl FRP atlamak için?

Fabrika Koruma (FRP) Android OS 5.0 veya daha yüksek olan cihazın bazı yeni bir özelliktir sıfırlayın. Bu durumda fabrika sıfırlama Google Hesabınıza erişim ve ekran kilitleme bilgi ile mümkündür. Bu yazıda, bu korumayı aşmak için nasıl adım adım açıklar.

çok hoş geldiniz panelden itibaren At 1-) uygun dili seçin.

2-) Daha sonra wifi ağlardan birine bağlayabilir.
giriş doğrulama hesap paneli aktif klavyenin e-posta itibaren

3-).Bir sonraki adım basın 4-) ve klavyenin sol alt köşesindeki simgeyi tutun

5-) Huawei Swype menüsü ekranda belirir kısa sürede Yardım'ı seçin Bu musluk Sürüm seçin Swype sonra

6-)önünüzde metin itibaren

7-) ilk bağlantıyı tıklayın ve Tarayıcı öğesini seçin.

8-) Şimdi Internet tarayıcısı kullanabilirsiniz. arama yapan aşağıdaki ifade yazın: download.hardreset.info

9-) Sonraki Huawei klasörünü seçin ve Huawei Bypass Google dosyasını indirin.

10-) Orta tuşa dokunarak tarayıcı menüsünü açın.

11-) Sonra İndir seçeneklerini

12-) Bir sonraki adımda Bypass uygulamasını açın.

13-) takın bloke ekranı göründüğünde kaldýr'ý seçin

14-) Daha sonra Install düğmesine dokunun ve gerekli şartları kabul

15-) Açık simgesine dokunun ve Sil yükleme paketi iptal

16-) Mükemmel! Telefonunuzun ana ekranında sağ oldular.

17-) Ana menüde Ayarlar'ı seçin.

18-) Bir sonraki adım musluk Yedekleme Reset ve Fabrika verilerine sıfırla seçeneğini seçin.

19-) Sonra Telefonu sıfırla seçin ve tekrar Reset telefon dokunarak tüm işlemi onaylamak.

20-) İyi iş! süreci gerçekleştirmek için bekleyin! Bu işlem için Fabrika Restet Koruma kaldırır.


Yorum Gönder

 
Top