Padopia Tabletlerin Android Sürümü Nedir 

Padopia tablet bilgisayarların güncel Android sürümleri 4.04 Ice Cream Sandwich' tir.

Android OS Sürüm Güncellemesi Nedir, Ne İşe Yarar?
Bilindiği üzere teknolojinin gelişmesiyle birlikte donanımlarla birlikte paralel olarak işletim sistemlerinin de güncellenmesi ihtiyacı doğmaktadır. İşletim sistemi güncellemesi, eğer donanımınız izin veriyorsa; donanımın daha verimli ve performanslı kullanılmasını sağlayabilir. Örneğin; daha akışkan grafikler, daha verimli CPU kullanımı, güç yönetimi vb. gibi... Bununla birlikte yüklenen bazı uygulamalar da yeni bir işletim sistemi sürümüne ihtiyaç duyabilirler. Sonuç olarak; yeni sürüme güncelleme yapmak tabletinizin çalışması açısından zorunlu değildir.

Gerçekten ihtiyacınız olduğunu düşünüyorsanız, tablet bilgisayarınızın donanımına uygun olarak tasarlanan güncelleme sürümü paketlerinden birini indirip yükleyebilirsiniz. Padopia güncellemeleri çıktıkça bu sayfa üzerinden duyurulacaktır.

Android Sürüm Stabilitesi Neden Önemli

Tablet bilgisayarlarda işletim sistemi, tabletinizin sahip olduğu donanımın en verimli şekilde kullanılmasını sağlamak üzere özel olarak tasarlanmıştır. Padopia, tablet bilgisayarında kullandığı işletim sisteminin bug-hatalardan arındırılmış ve stabil olmasına birincil derecede önem vermektedir. Şu an Padopia, Android 4.04' ün Padopia tabletler için geliştirilmiş en stabil sürümünü kullanmaktadır.
Stabil olmayan bir işletim sistemine sahip tablet bilgisayarda şu sorunlarla karşılaşabilirsiniz:

- Google Play üzerindeki uygulamalar ile uyumsuzluk
- Aşırı ısınma, donma ve kitlenme
- Pil yönetimi ve şarj problemleri
- Wi-fi çekim kalitesi, 3G modem uyumluluğu
- Bellek ve saklama alanı problemleri


Tüm Padopia Tablet Pc Rom  İçin Tıklayınız




Yorum Gönder

 
Top