Yükleme talimatına başlamadan önce bu işlemin telefonunuzu garanti kapsamı dışına çıkaracağını hatırlatalım.


1. Adım: Alt bölümde yer alan tüm dosyaları indirin. Bilgisayarınızda Kies yüklü ise USB sürücülerini yüklemenize gerek yok.

2.Adım: İndirdiğiniz CF-Root zip dosyasının içeriğini masaüstüne çıkarın. İçerikte Odin uygulaması da karşınıza çıkabilir. Burada Odin üzerine yerleştireceğimiz dosya ” CF-Auto-Root-klte-kltexx-smg900f.tar” olacak.

3.Adım: Odin uygulamasını açın. Galaxy S5 kapatın. Telefonun titremesini bekleyin ya da pili çıkarıp takın. Galaxy S5′te Ses azaltma + Home butonu + Güç Tuşlarına aynı anda basarak telefonu Download moduna alın. Karşınıza çıkacak uyarıyı ses yükseltme tuşu ile geçin. Telefonu USB kablosu ile bilgisayara bağlayın.

4. Adım: Telefon ve Odin arasında bağlantı sağlandıktan sonra Odin üzerinde yer alan PDA bölümüne ” CF-Auto-Root-klte-kltexx-smg900f.tar” dosyasını ekleyin.

5. Adım: Start butonunu tıklayın. Yükleme işlemi birkaç saniye sürecektir.


Samsung Galaxy S5 Nasıl Root Dosyaları   İçin Tıklayınız

Samsung Galaxy S5 Nasıl Odin Programı  İçin Tıklayınız

Samsung Galaxy S5 Nasıl USB Sürücüsü  İçin Tıklayınız


SM-G900F

SM-G900H

SM-G900I

SM-G900L (Korea)

SM-G900M (Middle and South America?)

SM-G900R4 (US Cellular)

SM-G900T (T-Mobile US):

SM-G900P (Sprint)

SM-G900T1 (Metro PCS)

SM-G900W8 (Canada)

SM-G900S (Korea?)

SM-G901F

SM-G906K

SM-G906L

SM-G906S


Yorum Gönder

 
Top