Ağ hatalarını giderin
İlgili hatalar: 17, 1638, 3014, 3194, 3000, 3002, 3004, 3013, 3014, 3015, 3194, 3200 veya "Yazılım indirilirken sorun oluştu" veya "Aygıt istenen geliştirme için uygun değil". Bu uyarılar bilgisayarınızın Apple güncelleme sunucusuyla veya aygıtınızla iletişim kurmakta güçlük çektiğini gösterir.
Bilgisayarınızla Apple arasında veya bilgisayarınızla aygıtınız arasında iletişim sorunlarına neden olabilecek yazılımlar veya ayarlar için bilgisayarınızı kontrol edin.
Güvenlik yazılımınızı kontrol edin
İlgili hatalar: 2, 4, 6, 9, 1611, 9006. Bazı güvenlik yazılımları aygıtınızın Apple güncelleme sunucusuyla veya aygıtınızla iletişim kurmasını engelleyebilir.
Güvenlik yazılımınızı ve ayarlarınızı kontrol ederek Apple sunucularıyla iletişimi engellemediklerinden emin olun.
USB bağlantılarınızı kontrol edin
İlgili hatalar: 13, 14, 1600, 1601, 1602, 1603, 1604, 1611, 1643-1650, 2000, 2001, 2002, 2005, 2006, 2009, 4005, 4013, 4014 veya “geçersiz yanıt".
Aygıtınızla bilgisayarınız arasındaki USB bağlantısı kesilirse güncelleme veya geri yükleme yapamazsınız.
Sorunu daraltmak için, farklı ekipmanlar deneyebilirsiniz:
Aygıtınızla birlikte verilen USB kablosunu veya farklı bir Apple USB kablosu kullanın.
Kablonuzu bilgisayarınızdaki farklı bir USB bağlantı noktasına doğrudan takın. Kabloyu klavyenize takmayın.
Farklı bir bilgisayarda deneyin.
Önce USB bağlantısı , ardından güvenlik yazılımınız ile ilgili diğer sorunları çözün.
Hata mesajını görmeye devam ediyorsanız bir sonraki bölümü izleyerek donanım sorunlarını kontrol edin.
Donanım sorunlarını kontrol edin
İlgili hatalar: 1, 3, 11, 12, 13, 14, 16, 20, 21, 23, 26, 27, 28, 29, 34, 35, 36, 37, 40, 1002, 1004, 1011, 1012, 1014, 1667 veya 1669.
Bu hatalar aygıtınızda veya bilgisayarda güncellemenin veya geri yüklemenin tamamlanmasını engelleyen bir donanım sorunu olabileceğini gösterir.
Güvenlik yazılımınızın ve ayarlarınızın aygıtınızın Apple güncelleme sunucusuyla iletişimini engellemediğini kontrol edin.
Sonra iOS aygıtınızı geri yüklemeyi, çalıştığını bildiğiniz bir kabloya, bilgisayara ve ağa bağlayarak iki defa daha deneyin.
Güvenlik yazılımınızın ve ayarlarınızın aygıtınızla güncelleme sunucuları arasındaki iletişime izin verdiğinden emin olun.
Güncelleme veya geri yükleme sırasında hata mesajını yine görürseniz Apple destek bölümü ile irtibat kurun.
Güncel olmayan veya değiştirilmiş yazılımları kontrol edin
İlgili hatalar: 1015, “Gerekli kaynak bulunamıyor."
Aşağıdakilerden biri doğruysa bu hataları görebilirsiniz:
iTunes sürümünüz eskiyse. iTunes'un en son sürümünü edinin ve yeniden güncellemeyi veya geri yüklemeyi deneyin.
Aygıtınızda iOS'un beta sürümü varsa.
iOS'un önceki bir sürümünü yüklemeye çalışıyorsanız (sürümü düşürme).
Aygıtınızdaki iOS'ta "kilit kırma (jailbreak)" denilen yetkisiz değişiklikler yapıldıysa.
Yorum Gönder